tirsdag den 23. oktober 2012

Tattoo

Så gik jeg lige hen og fik ikke en, men to tatoveringer!! Og jeg kan godt sige jer, at det gjorde rimelig nas.. men jeg klarede det, helt uden tårer ;-) Ej .. min søster var med mig dernede og holdte mig i hånden, så det hjalp meget, og desuden så var ham der tatoverede mig også rigtigt venlig :-) Jeg synes lige, at I skulle have lov til at se dem, selvom de stadig er pakket ind i film.







De bløder lidt, så I skal nok få bedre og pænere billeder, når det har helet ;-) 
Korset fik jeg, fordi min søster har et lille hjerte samme sted, og Emilia skal have et anker der, og så er vi Tro, Håb og Kærlighed. Elefanten ved jeg ikke helt hvad den står for, jeg synes vel bare at den var sød, dog kan man sige at en elefant er vis og stærk, så lidt betydning er der da i det. 

- A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar