torsdag den 31. oktober 2013

Knee high

Jeg har lagt lidt mærke til at knæ høje strømper måske er på vej ind igen. Jeg ser det selv som noget 80'er agtigt, men har set flere bloggere og kendte gå med dem, og jeg synes egentlig, at det er meget pænt. Dog har jeg været lidt i tvivl, om det var noget for mig. I går købte jeg så et par knæ høje strømper, eller over the knee socks som de kaldes, i H&M, og prøvede dem og det ser egentlig ikke slemt ud - de skal bare styles til en nederdel eller en kjole. Jeg købte dem i sort, fordi jeg tænkte, at det var mest neutrale og passede til mest. Er dog stadig lidt i tvivl, om det er noget jeg kunne finde på at gå med, så jeg tænker, at når nu sneen falder i morgen og jeg alligevel skal i byen, kan det ikke skade at tage dem på der og prøve dem af ;-)


Bloggeren Dulce Candy havde over the knee socks på som en del af hendes outfit forleden. Synes egentlig at det fungerer rigtig, rigtig godt. Hun har selvfølgelig også utrolig flotte, lange, tynde ben, så de ser nok lidt bedre ud på hende end de vil gøre på mig. :-) haha. 
(Billedet er lånt fra dulcecandy.com) 


Her er kendte med knæ høje strømper. Det er Vanessa Hugdens, Sarah Jessica Parker, Rihanna, Blake Lively og Miley Cyrus. Jeg synes, det klæder dem alle sammen, og jeg hælder mere og mere til at hoppe med på trenden.
(Billedet er tager fra google.com)


Dette er de strømper fra H&M, som jeg købte ;-) Der kommer outfit billedet med strømperne senere. 
(Billedet er taget fra H&M's hjemmeside)

Hvad er jeres meninger om disse knæ høje strømper? In eller out?

- A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar