lørdag den 22. juni 2013

Huen på mit hoved

Wuhu!!! I torsdag var jeg så heldig at færdiggøre gymnasiet, for good! Det betyder at jeg fik den smukke smukke smukke studenterhue på mit hoved! Sikke en dejlig følelse - havde jeg ventet på i 100 år synes jeg. Min sidste eksamen var fysik og det gik bedre end forventet - en super okay oplevelse. Mine forældre, søskende, kæresten og min aller bedste veninde stod og ventede på mig da jeg kom ud. Hold op så sødt! Fik en masse blomster og verdi ude i solskinsvejret. Skøn skøn dag! Min farmor og farfar kom også forbi plus plus plus min kærestes lillesøster havde bagt en studenter muffin med en lille stundeter hat på - så sødt og så godt! Udover det havde min mor også været så sød at købe en studenter hoptimist til mig. Haha de er så fine :-) Resten af dagen blev nydt ude i solen og med en dejlig is i hånden, hehe. Holder ordentlig studentergilde i næste uge for hele familien. Men hold da helt op jeg var smadret og er stadig smadret. De her tre år har været så udmattende, trænger virkelig til søvn. Brugte hele dagen i går på at sove og slappe af, looooove it ;-) Men glæd jer, jer der bliver student i år - dejligste følelse i verden!


Min søde lillebror var så heldig at sætte huen på mit hoved, mens min mor står og smiler i baggrunden.





Den fine muffin bagt af min kærestes lillesøster. Smagte utrolig godt! Elsker chokoladekage.


Lillebro der drikker sig fuld i verdi -- ejjj just kidding. :-)










Student 2013! Best feeling ever!

- A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar