lørdag den 11. august 2012

Here I am

Hello kære læsere!
Her kommer et af de længe ventede indlæg om os selv. Jeg, Annika, starter med at fortælle lidt om mig selv. Det bliver måske lidt kedeligt, men føler lidt, at jeg skylder jer, at I ved lidt mere om mig, og jeg skal nok prøve at peppe det op med lidt billeder ;-)

Til at starte med hedder jeg som sagt Annika. Jeg er 18 eller rettere jeg sagt jeg bliver 18 her om 3 ugers tid, så jeg er teknisk set kun 17 år, men whatever. Jeg går på gymnasiet og skal i 3g efter sommerferien. I min fritid bruger jeg meget tid på at arbejde, men også på at spille basketball, som er min helt store passion. Jeg har spillet det i en 8 år tror jeg, og elsker det stadigvæk.
Ellers lever jeg i en stor familie, der i alt indeholder seks mennesker og en kanin. Emilia er som sagt min lillesøster, og det at vi har lavet en blog sammen tyder på, at jeg også bruger meget tid sammen med min familie.
Udover at spille basket løbetræner jeg også meget sammen med blandt andet Emilia og min far. Jeg går også meget op i TV, forstået på den måde, at jeg elsker at se og studere/analysere serier og film. Jeg er helt vildt med pladderromantiske film, hvor man godt ved hvordan den slutter. I LOVE IT!
Jeg tror, at jeg har fået det meste med, ellers må I endelig ligge en kommentar! :-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar