søndag den 3. november 2013

New green jacket








Den flotte grønne jakke er købt i H&M. Jeg har nævnt den tidligere - jeg købte den halv pris på H&Ms hjemmeside. Jeg er rigtig glad for den. Loooove the sleves. Forleden dag købte jeg dog endnu en jakke i H&M, som også var sat ned til halv pris. Den er dog kortere og sort, så jeg tænkte, at det nok gik ;-) også fordi jeg har et par grønne bukser, og der kan jeg jo ikke have en grøn jakke på. Forresten fik jeg også prøvet mine knæhøje sokker i fredags til J-dag. Fik desværre ikke lige taget billeder af mit outfit, gør jeg en anden dag hvor jeg har sokkerne på, men det fungerede faktisk utrolig godt. Udover det er det også utrolig praktisk med så høje sokker, når der er så koldt udenfor!
Fortsat god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar