mandag den 11. november 2013

My makeup

Hey hey!
Jeg har haft super travlt siden sidste indlæg. Det er først nu jeg lige har et pusterum inden jeg skal på arbejde. Har haft planlagt i et stykke tid at vise jer hvilke makeup produkter jeg bruger til dagligt. Så nåede lige at tage nogle ordentlige billeder i fredags, sådan at jeg ikke skulle til det i dag.


Wake me up foundation fra Rimmel London er den bedste foundation jeg har haft! Det passer perfekt til min hudfarve og dækker mit ansigt perfekt uden at lave en kant. Jeg fik tippet om denne foundation fra en af mine veninder and I never turned back. 



Jeg er vild med Maybellines mascara, derfor har jeg også et par stykker af dem. Jeg kan dog lidt bedre lide Rimmel Londons Scandaleyes, de giver lidt mere volume, og jeg bruger dem især når jeg skal i byen, fordi så bliver mine øjne mere fremhævet and I like that ;-) Den sorte mascara er fra Shiseido og den er jeg faktisk også rigtig glad for, men den er mere til hverdags brug ikke så meget en gå-i-byen-mascara. Jeg fik den sidste år i fødselsdagsgave sammen med andre produkter fra Shiseido. 




De to læbestifter er købt i Matas. Jeg købte først den mere hudfarvede, fordi en af mine veninder engang havde den på i byen, og jeg elskede det, fordi det er en meget dæmpet læbestift. Den røde købte jeg sidste år til min 18 års fødselsdagsfest, fordi jeg gik efter et mere klassisk udseende. Øjenbryns pinden er også fra Matas, og den investerede jeg i, fordi jeg ikke har de mest fyldige øjenbryn, og den hjælper godt til med at fylde dem lidt mere ud - hehe. Kuglerne ved jeg faktisk ikke hvor stammer fra. Jeg mener, at jeg engang fik dem af en af mine veninders mor, fordi hun havde en masse makeup, som hun ikke brugte. Jeg bruger dem til mine kindben. 



De to lotions er en gave fra en veninde. De er købt i Grækenland, og de er fantastiske! Det er det bedste lotion jeg har prøvet. Og håndcremen comes in handy, fordi jeg på den her tid på året nemt for utrolig tørre hænder. Olien fra Gliss Schwarzkopf er jeg rigtig glad for, og den bruger jeg hovedsageligt kun til mine spidser. De bliver nemt trælse at se på når mit hår nu krøller som det gør. Så er olien en mirakelkur til mine spidser. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar